Laatste dagje in Denver.

15 september 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen opgestaan in het Hyat hotel in Denver, onze laatste dag van deze super leuke en mooie trip. We voelden ons gisteravond toen we aankwamen in Denver een beetje vreemd in een drukke stad. Na 2 weken toch vooral natuur en rustige wegen, geen haast en lekker relaxen kwam de stad een beetje op ons af. (Dat we dat ooit nog eens zouden zeggen). Gisteravond zijn we op de hotelkamer gebleven omdat we beide toch wel een beetje moe waren. Lekker wat te eten gehaald en een paar afleveringen van Ik Vertrek gekeken. Vanmorgen eerst naar Larimer Square gegaan, het historic centrum van Denver. Zoals bij veel Amerikaanse steden is de binnenstad niet echt gezellig maar vooral kantoren en hoge appartementen. Lairimer is een klein straatje met terrasjes, leuke winkeltjes en restaurantjes. Niet echt Amerikaans, maar wel gezellig. Daarna de stad doorgewandeld en lekker geluncht op een terrasje. Op de weg terug naar het hotel eerst langs een shopping mall, nog even gewinkeld. Onze laatste maaltijd in Denver gegeten en de koffer gepakt om morgenochtend naar het vliegveld te gaan. We vliegen met tussenstop in Seattle, dus een lange dag voor de boeg. Maandag half één zijn we weer terug in Nederland.

1. Mama:
    16 september 2018
    Jammer hè, ook aan deze zusjes reis komt een eind. Maar volgens mij hebben jullie genoten. Veilige ✈️✈️ terug en ik zie jullie maandag op Schiphol 💋.