Rustig dagje.

22 augustus 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen op pad gegaan naar een outlet centrum. Lekker gewinkeld, leuke dingen gekocht, wel weer eens leuk om niet van die hele dure winkels te zien die toch vooral in de hotels op The Strip liggen. Dit is meer voor ons budget, John vraagt na elke aankoop of het nog wel in de koffer past? Tuurlijk! Zeg ik dan...(ik hoop het ook). Daarna op weg naar Fremont street, het oude centrum van de stad. Wij waren er overdag en ik moet zeggen, wij vonden het echt vergane glorie. Een hoop rare (vieze) mensen, plebse etentjes en achenebbisj hotels. Waarschijnlijk is het 's avonds veel leuker, zeker door de positieve verhalen die we erover hebben gehoord. Aan het eind van de middag terug naar het hotel en lekker een paar uurtjes aan het zwembad gelegen. Echt een prachtig zwemparadijs, een stuk of 7 baden, wildwaterbaan en genoeg ligbedden. Weer even ons kleurtje bijhouden en lekker geluierd.Even lekker opgefrist en gegeten in hotel New York, aan de overkant van ons hotel. Op tijd terug voor de show van David Copperfield. Ik moet toegeven, ik was een beetje sceptisch over dit soort shows. Maar onterecht, het was echt heel erg leuk! Bijna 2 uur duurde de show, vol met trucs en verrassingen. Het publiek werd er de hele tijd bij betrokken, daardoor is het heel leuk om een keer mee te maken. De foto's die David gebruikt op zijn posters zijn alleen wel heel veel busjes zwarte haarverf verder en zo'n 20 jaar geleden. Maar de man heeft wel humor en is van zichzelf heel grappig. Leuk!
John wilde eigenlijk nog wel even z'n roulette tactiek , wat hij geleerd heeft op zijn feestje vorig jaar, in praktijk brengen. Laten we zeggen, z'n carrière heeft zo ongeveer vijf minuten geduurd. Toen was het geld op.....
Morgen laten we " The city that never sleeps"  (en dat is echt zo!) achter ons en gaan we naar het mooie plaatsje Mammoth Lakes.
We vinden het heel leuk om jullie reacties te lezen, bedankt daarvoor!! Xxx

1. Anne:
    22 augustus 2014
    Nou, nou Kel, wat een avonturen allemaal. Dan is het wel lekker om je hoofd weer 's een beetje leeg te maken en je avonturen te overdenken. Heerlijk en wij genieten zo ook mee!
  2. Nico Verhoeven:
    22 augustus 2014
    leuk hoor al die leuke dingen die jullie doen, ben benieuwd naar al jullie foto,s die je daar maakt , John kennende mag ik zo wel een dag vrij nemen om ze allemaal te zien, en jij Kelly, ik denk dat je , je beroep mis gelopen bent! je schrijft erg leuke stukjes je kan zo reisverslaggever worden of zo. geniet er nog even van en we blijven jullie volgen.
  3. Wilma:
    22 augustus 2014
    Hoi. Leuk. Wij zijn gisteravond naar oma en opa geweest. En van daag op het zoldertje geslapen. Van daag de tuin gedaan samen met tante wilma. Daar na gingen we boodschappen. Toen ging het regenen dus zijn we brounis maken xxx esmee♡♥☆★○●
  4. Mama:
    22 augustus 2014
    Heerlijk hè zo'n zwembadcomplex bij je hotel om even te relaxen en dan David Copperfield (58 jaar), wat wil je nog meer! We zijn zo benieuwd naar de foto's en filmpjes. Veel plezier verder!
  5. Kitty:
    22 augustus 2014
    Ehhh hoeveel souvenirs zitten er al voor mij in die koffer?!