Sportief dagje!

10 september 2018 - Vernal, Utah, Verenigde Staten

Geen ontbijt bij het hotel vanmorgen, dus naar de Walmart voor een donut en broodjes mee voor de picknick van vanmiddag. Vandaag een korte rit voor de boeg, 2 uurtjes. Via Flaming Gorge park, een uitgestrekte landschap wat steeds bergachtiger wordt, met een heel groot meer in het midden. Het meer is verdeeld in 2 gedeeltes met een enorme dam in het ertussen. Deze dam is 153 meter hoog (onder en boven water), en dus een immens bouwwerk. Op naar de volgende stop, Red Canyon. Een korte hike naar het uitkijkpunt, waar je een prachtig uitzicht hebt tussen het gebergte door, met onderin het Flaming Gorge meer. Tussen de middag lekker gepicknickt op een mooie plek bij het water. Omdat de route vandaag kort was waren we op 3 uur al aan gekomen in Vernal, waar we overnachten, in een heel mooi hotel. We besloten om naar de golfbaan te gaan om 9 holes te lopen. Geen probleem, binnen 3 minuten alles gehuurd, inclusief een golfkarretje. Het golfen ging voor geen meter, maar het was hilarisch, vanwege het karretje. Je mocht gewoon overal rijden, dwars op en door de baan en dat deden we dus ook! Gelukkig was het heel rustig en konden we lekker scheuren...euhhh..golfen... Vandaag was het warm, zo’n 30 garden en konden we na het sportieve middagje ontspannen in het zwembad van het hotel. We slapen in de 7de staat van deze tour, Utah. Morgen vroeg op om te gaan raften.

1. Papa:
    12 september 2018
    Leuke foto's van jullie allebei...
  2. Sandra:
    12 september 2018
    Haha ik zie het al voor me hoe jullie scheuren...als je net als Kelly rijdt Kitty...alsof jullie aan het karten zijn!!! Leuke verhalen meiden! Lekker blijven genieten. De dagen gaan nu snel