Welcome in the USA!

12 augustus 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zondag 10 augustus opgehaald om half zeven door paps en mams voor het begin van onze roadtrip door Amerika. Vliegtuig vertrok prima op tijd en na een goede vlucht een tussenstop in Seattle gemaakt. Vanuit hier een tweede vlucht naar Las Vegas, deze verliep iets hobbeliger. Nu weet ik waarom er van die witte papieren zakjes in een vliegtuig liggen. John heeft gelukkig een paar foto's gemaakt uit het raampje van Vegas, ik was druk met het zoeken van zo'n wit zakje...gelukkig net niet nodig gehad. Koffers van de band gehaald en op zoek naar de huurauto. We moesten even wachten en daar kwam onze auto aan, een Hyundai Santa Fee, niet een Amerikaan maar een mooie bak! Op weg naar ons hotel. Onderweg gelijk een ongeluk gezien, volgens ons nam het slachtoffer wel heel letterlijk "What happend in Vegas, stays in Vegas" , zag er niet goed uit. Maar ja, mag onze pret niet drukken, op naar Sam' Town hotel and gambling hall. Groot maar goed hotel, lekker gegeten bij , voor Sandra, een Mexicaan. Nog een paar dollar gegokt, maar helaas...