Op weg....

12 augustus 2014 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen en na inkopen bij de Wallmart en een bezoek aan The Omelet House op weg naar ons eerste park. Een prachtige route met een omweg naar Lake Mead, een enorm groot meer. Dit meer ligt tussen de rotsen en het gebergte waardoor dit een heel mooi plaatje geeft. Onze eerste stop naar " Valley of Fire State park" is Elephant Rock, een gesteente dat de vorm heeft van verrassend, een olifant. Lijkt er inderdaad veel op! Door naar het visitor centre, waar we heel geïnteresseerd deden naar de historie van het park. Maar we eigenlijk de airco ook wel even heel lekker vonden. Het is warm, heel warm. Zo'n 38 tot 43 graden, ze raden ook af om lange wandelingen te maken vanwege de hitte. Aaah wat jammer, dan maar met de auto. Bij veel uitkijkpunten kun je fantastische foto's maken want elk uitzicht is zo anders en zo mooi! We waren met een paar Nederlanders aan het kletsen toen hun auto naar voren reed met moeders erin. Gelukkig was het niet bij een grote afgrond, maar er moesten wel 2 rangers aan te pas komen om de auto er weer uit te slepen. Het eerste wilde dier al gezien, een volgens ons, hagedis! Onderweg naar ons volgende hotel via een prachtige weg tussen de rotsen nog wat regen gehad.

1. Mama:
    12 augustus 2014
    Wat een hitte, maar wel heel mooi!
  2. Sandra:
    12 augustus 2014
    Leuk! Leuk! Leuk! De eerste verhalen :-). Super leuk om te lezen. En die Mexicaanse restaurants....haha. In Page komt nog een veel betere ;-).
    Geniet van de reis en van elkaar! Het eerste mooie begin van Valley of fire State park is er al. En op het goede moment een foto van HET bord! Goed bezig!
  3. Anne:
    12 augustus 2014
    Wat een avonturen enpas twee dagen onderweg. Had John die beer wel in de gaten?
  4. Kitty:
    12 augustus 2014
    The omelet house, FANTASTISCH! Maar klinkt nu al leuk allemaal! En pas maar op met die afgronden, en ook geen selfies aan de rand maken!!
    Geen jetlag?!
  5. Wilma:
    12 augustus 2014
    Lekker warm. ,blijf jullie volgen.
  6. Bertus:
    Hoi kinders,

Goed om te lezen dat jullie al veel gezien hebben en dat de omgeving zo mooi is. Wel een beetje warm.
    Benieuwd naar het vervolg.
  7. Nico Verhoeven:
    12 augustus 2014
    leuk hoor, mooie dingen te zien daar als ik jullie foto,s zo bekijk, geniet ervan en ik blijf jullie volgen.