Dag 1 & 2, vermoeiende vlucht en een goed begin.

3 september 2018 - Hot Springs, South Dakota, Verenigde Staten

Zondagochtend 2 september heel vroeg vertrokken naar Schiphol. Na een lange, met overstap, vermoeiende vlucht de auto opgehaald en vertrokken naar ons eerste hotel in Loveland, Colorado. We waren beide, mede vanwege het 10 uur tijdsverschil erg moe en dus beloten we een Subway broodje te halen en vroeg te gaan slapen. Het voordeel van een jetlag is dat je de volgende dag lekker vroeg wakker bent en dus zaten we al om 8.00u in de auto op weg naar Hot Springs. Als eerste natuurlijk naar de Walmart wat boodschappen doen. Onderweg stuiten we op een groot ongeluk waardoor de gehele weg afgesloten was en dat betekend dus omrijden. Aangezien omrijden hier dus echt omrijden is, hebben we zo’n anderhalf uur langer gereden dan de bedoeling was... De eerste stop was Scottsbluff National Monument, een gesteente waar je met de auto op kunt rijden en waar je door de enige 3 tunnels van heel Nebraska komt! Mooi weids uitzicht en met de heerlijke temperatuur van zo’n 28 graden en een lekker windje, een prachtige plek. Vervolgens een tijd gereden door uitgestrekte, verschillende landschappen en mooie vergezichten. Aangekomen in Hot Springs, uit eten geweest bij de Pizza hut en een afsluitend drankje bij het hotel.

Staten vandaag: Colorado, Wyoming, Nebraska en South Dakota.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mama:
    4 september 2018
    Al 4 Staten op de eerste dag, dat wordt krassen!
  2. John:
    4 september 2018
    Goed bezig dames👍 Moppie, denk je nog aan de slippers😂veel plezier samen😘