Johnny' s golfdag!

23 augustus 2014 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Strak blauwe lucht, 24 graden en een lekker windje. Voor ons het perfecte vakantieweer. Vanmorgen rustig ontbeten in ons gemoedelijke hotelletje, voor eerst een lekker ontbijtje met croissantjes. Daarna in het dorpje rondgewandeld en tot de conclusie gekomen dat we hier wel zouden kunnen wonen. Prachtige natuur, vriendelijke mensen, aardige huizen, een gemoedelijke sfeer en in de winter een mooi skigebied. Daarbij komt ook dat ze hier nog geen kookwinkel hebben, komt dat mooi uit. Tussen de middag bij een familielid van de Schat Bakery van gisteren, ook een bakkerij, koffie gedronken met een echte donut.
Om twee uur naar de golfbaan, eerst even afslaan om te kijken hoe we ervoor stonden. Dat viel niet heel erg tegen dus vol goede moed naar de eerste tee. Die vlag staat dan toch wel een heel eind weg, maar afslaan gaat nog wel goed. Het vervolg is meestal wat minder, vooral bij mij. Laat ik zeggen, ik blijf moeite houden met mezelf te beheersen..... Buiten het afwisselende spel is het hier prachtig, uitkijkend op een berg, strakke golfbaan en John geniet van het spelletje. Lekker bezig geweest en een leuke sportieve middag gehad.
Het feest in het dorp gaat ook vandaag door dus live rockmuziek en veel gezelligheid. Lekker gegeten 's avonds, een burger met diet coke en een biertje voor John. We komen trouwens thuis met gebleekte tanden, het water en dus ook de cola light die aangelengd wordt met water uit zo'n automaat, smaakt ontzettend naar chloor. John heeft daarna nog een lekker ijsje gehaald bij
Jen  & Berry's, zoals hij dat noemt. Morgen gaan we weg uit dit leuke dorp, naar Yosemite Park, schijnt ook zo mooi te zijn, we zijn benieuwd.....op naar de beren.

1. Mama:
    24 augustus 2014
    Klinkt super, emigreren? Wat een sportiviteit deze vakantie, heel veel wandelen, golven... Doe de groeten aan "bruintje"!
  2. Wilma:
    24 augustus 2014
    Lekker hoor, maar als er geëmigreerd gaat worden gaan we natuurlijk wel allemaal mee.:-)
  3. Sandra:
    24 augustus 2014
    Het blijft heerlijk om jullie verhalen te lezen. Mooie foto's! En wij sluiten ons aan bij Wilma!
  4. Kitty:
    Count me in!!