Rustig dagje tussen de cowboys

6 september 2018 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen opgestaan, Kitty eerst een duik genomen in het zwembad van het hotel en daarna ontbeten. Bij het ontbijt werden we aangesproken door een Amerikaan, piloot en natuurlijk in Nederland geweest. Iedereen die vraagt waar je vandaan komt, kent iemand, of is zelf in Nederland of Duitsland (ze denken dat we Duits zijn) geweest. Zo ook Adam, gezellig 1,5 uur gekletst en dus pas om 11.00u uitgecheckt. Op weg naar Cody. Weer prachtige vergezichten, bergen, uitgestrekte landschappen en de Mac D. Toch handig die gratis WiFi. Wat ons opvalt zijn de huizen, of beter gezegd, trailers, vaak een zooi. De mensen op het platteland hebben natuurlijk ruimte zat en dus verzamelen ze auto’s, rv’s, oude tractors, echt armoetroef. De route bracht ons door Big Horn Mountain, waar je gemakkelijk kunt wildplassen..... Onderweg gestopt bij de Shell fall, een prachtige waterval waar je een mooie hike kunt maken. Helaas....niet vandaag....het water was op....en dus de waterval gesloten! Hebben wij weer.... Het gebied waar we vandaag en eigenlijk al een paar dagen door rijden, is echt een cowboy cultuur. Hoeden, cowboy laarzen, houthakkershemden en veel te wijde spijkerbroeken. Zo ook het plaatsje Cody, waar we een heel leuk hotel hebben. Een soort kleine ranch, met een grote hotelkamer en een houten zitje voor de deur. Vanavond nog even naar de main streep gegaan om wat te eten. Op het terrasje viel op dat van de 20 auto’s die langs rijden, 18 een pick-up truck, rv of SUV zijn. En de ene nog groter dan de andere. Morgen op naar Yellowstone!

1. Mama:
    7 september 2018
    Leuke foto!
  2. Papa:
    7 september 2018
    Leuke reis voor ons, is ie te downloaden?